سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

پشت « سـنگر » ها خوابمان نبرد؛
همیشه امکان ضربه زدن از سـوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایــران اسـلامی هـسـت، حتـــی در بهتــرین شرایط. همیشه کـمیــن دشــمن را در نظـر داشته باشـیم، هوشـیار باشــید. این همـان توصـیه ی امـیــر مؤمنان (ســلام اللّه علیـه) اسـت که فرمود: «و من نام لم ینم عنه» در عرصـه زندگی سیـاسی دچــار خــواب آلــودگی نـشـویـم، در پــشـت « ســنــگر » ها خوابمان نبـرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد.
امـام خامـنـه ای (مد ظله العالی)

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
وصیت شهدا
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

چی شد که چادری شدم؟

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۲ ق.ظ
بهم گفت: امام زمان عج رو دوست داری؟
گفتم: آره ! خیلی دوسش دارم
گفت: امام زمان حجاب رو دوست داره یا نه؟
گفتم: آره!
گفت : پس چرا کاری که آقا دوست داره انجام نمیدی؟
گفتم: خب چیزه!…. ولی دوست داشتن امام زمان عج به ظاهر نیست ، به دله
گفت: از این حرف که میگن به ظاهر نیست ، به دله بدم میاد
گفتم: چرا؟
برام یه مثال زد:
گفت: فرض کن یه نفر بهت خبر بده که شوهرت با یه دختر خانوم
دوست شده و الان توی یه رستوران داره باهاش شام می خوره.
تو هم سراسیمه میری و می بینی بله!!!! آقا نشسته و داره به دختره
دل میده و قلوه می گیره.عصبانی میشی و بهش میگی: ای نامرد!
بهم خیانت کردی؟
بعد شوهرت بلند میشه و بهت میگه : عزیزم! من فقط تو رو دوست دارم.
بعد تو بهش میگی: اگه منو دوست داری این دختره کیه؟ چرا باهاش
دوست شدی؟ چرا آوردیش رستوران؟ اونم بر می گرده میگه: عزیزم
ظاهر رو نبین! مهم دلمه! دوست داشتن به دله…
دید حالتم عوض شده
بهم گفت: تو این لحظه به شوهرت نمیگی: مرده شور دلت رو ببرن؟
تو نشستی با یه دختره عشقبازی می کنی بعد میگی من تو دلم تو
رو دوست دارم؟ حرف شوهرت رو باور می کنی؟
گفتم: معلومه که نه! دارم می بینم که خیانت می کنه ، چطور باور کنم؟
معلومه که دروغ میگه
گفت: پس حجابت….
اشک تو چشمام جمع شده بود
روسری ام رو کشیدم جلو
با صدای لرزون گفتم: من جونم رو فدای امام زمانم می کنم ،
حجاب که قابلش رو نداره
از فردا دیگه با چادر اومدم
گفت: با یه مانتو مناسب هم میشد حجاب رو رعایت کرد!
خندیدم و گفتم: می دونم ! ولی امام زمانم چــــــادر رو بیشتر دوست داره
گفتم: احساس می کنم آقا داره بهم لبخنــــــــــد می زنه

  • فدایی رهبر

نظرات  (۲)

جواب دلم رو گرفتم ممنونم <یکی رو سراغ دارم میتونم با رعایت اصول امر به معروف و نهی از منکر جوابش رو بدم >
پاسخ:
خواهش میکنم.
خوشحالم از اینکه تونستم با کارم راه حل کسی باشم.
ای کاش همه به این شکل تحط تأثیر قرار می گرفتند.
پاسخ:
ای کاش. ولی خوش بحال کسی که به این تحول دست پیدا میکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی