سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

پشت « سـنگر » ها خوابمان نبرد؛
همیشه امکان ضربه زدن از سـوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایــران اسـلامی هـسـت، حتـــی در بهتــرین شرایط. همیشه کـمیــن دشــمن را در نظـر داشته باشـیم، هوشـیار باشــید. این همـان توصـیه ی امـیــر مؤمنان (ســلام اللّه علیـه) اسـت که فرمود: «و من نام لم ینم عنه» در عرصـه زندگی سیـاسی دچــار خــواب آلــودگی نـشـویـم، در پــشـت « ســنــگر » ها خوابمان نبـرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد.
امـام خامـنـه ای (مد ظله العالی)

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
وصیت شهدا
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

 

حسین یکتا در دومین یادواره سرداران و شهدای حوزه مقاومت بسیج والفجر درازی و ششمین

یادواره 15 شهید روستای زائر عباسی شهرستان دشتی، اظهار داشت: آن چیزی که امروز مشاهده

می‌کنیم آن است که حکومت شهدا بر دل‌ها آغاز شده است و هرجا می‌رویم شاهد برگزاری یادواره

شهدا هستیم.

راوی دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: یک دختر آمریکایی‌الأصل در شلمچه جلوی مرا گرفت و  گفت می‌شود ذره‌ای از این خاک شلمچه را به نیویروک ببرم؟ گفتم برای چه پاسخ داد موضوع خاک نیست موضوع سوالی است که دارم و می‌خواهم هر وقت دلم تنگ شد این خاک را بو کنم پس از سخنان این دختر به یاد سخنان حضرت امام افتادم که فرمودند تا قیامت مزار و مقتل شهیدان دارالشفای عاشقان، عارفان و دلسوختگان است. 

یکتا خاطرنشان کرد: دختر ارمنی دنبال تابوت شهدا راه می‌افتد ومی‌گوید تابوت شهید را به من بدهید تا به خانه ببرم و مادر ارمنی می‌گوید تابوت شهید گمنام را به من بدهید تا درآن تابوت مرا خاک کنند.

وی اضافه کرد: امروز حکومت شهدا بر عالم آغاز شده است و کجاست صدام، کجاست قذافی و مبارک امروز نام و یاد امام (ره) و شهدا در دنیا می‌درخشد و برنده اصلی ما هستیم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الأوصیا افزود: در کشور اندونزی در مراسم یادواره شهدا بیش از 10 هزار نفر شرکت می‌کنند و هر کس عاشق خدا شود خدا عاشق او می‌شود.

یکتا با بیان اینکه شهدا برکت نظام هستند، گفت: در ابتدای دولت نهم مشکل اعتبار راهیان نور داشتیم وقتی فیلم مادر شهید را بردم در هیئت دولت تحت تاثیر قرار گرفتند و مشکل بودجه راهیان نور حل شد.

وی تصریح کرد: حزب‌اللهی انقلابی در مقابله با جنگ نرم دشمن خط را می‌شکنند و در این نبرد فرهنگی قطعا پیروز خواهند شد.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الأوصیا افزود: شهدا چراغ راه ما هستند و امروز نبرد بزرگی بین ما و دشمن شروع شده است اگر به سیره شهدا عمل کنیم در این نبرد یاری دین خدا کرده‌ایم در غیر اینصورت جا خواهیم ماند.

  • فدایی رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی