سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

پشت « سـنگر » ها خوابمان نبرد؛
همیشه امکان ضربه زدن از سـوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایــران اسـلامی هـسـت، حتـــی در بهتــرین شرایط. همیشه کـمیــن دشــمن را در نظـر داشته باشـیم، هوشـیار باشــید. این همـان توصـیه ی امـیــر مؤمنان (ســلام اللّه علیـه) اسـت که فرمود: «و من نام لم ینم عنه» در عرصـه زندگی سیـاسی دچــار خــواب آلــودگی نـشـویـم، در پــشـت « ســنــگر » ها خوابمان نبـرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد.
امـام خامـنـه ای (مد ظله العالی)

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
وصیت شهدا
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

(((( خبر تجاوز گروهی به مسیح علی نژاد «بانی آزادیهای یواشکی» که با لابی گری بی بی سی و ... منتشر نشد ! ))))

یکی از دوستان و نزدیکان مسیح علی نژاد با اعلام این خبر به سایت امپراتوری دروغ، اظهار داشته است: دوشنبه شب خانم علی نژاد به دلیل مصرف مواد روانگردان حال مساعدی نداشت که حدود ساعت ۱۱ شب اقدام به کشف لباس و برهنه شدن در یکی از خیابان‌های لندن کرد که در این هنگام توسط سه نفر از شروران آن منطقه در همان خیابان مورد تجاوز قرار گرفته است.

یکی از کاربران فیس بوک در این رابطه نوشت: این خبر از طریق یکی از خبرنگاران المنار (سین.ف) مقیم لندن به ما ارسال شده است. به موقع اخبار تکمیلی به همراه عکس‌های مربوط انتشار داده می‌شود.


همچنین، در حالی که با پادرمیانی مسئولان بی بی سی و لابی گری آن‌ها با پلیس لندن سعی شده خبر این ماجرا، به بیرون درز پیدا نکند اما موضوع به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و بازتاب فراوانی داشت.


www.aparat.com/v/ixX  از این لنیک ، خبر پخش شده از «شبکه خبر» را ببینید .

 

 

 

  • فدایی رهبر

نظرات  (۱)

سلام فدایی رهبر 1- مطرح کردن اینگونه  اخبار خیلی مناسب به نظر نمی رسد چراکه بیان یک فساد خود مفسده برانگیز است 2- خوب است مطالب دسته بندی شود وهر چند روز به یک مطلب پرداخته شود فرضا یک خبر ناخوشایند فساد یک زن ایرانی که باعث شرمندگی است درکنار چند مطلب از حضرت امام ومقام معظم رهبری مناسب به نظر نمی رسد 3- دوست داریم وموفق باشی    محتاجبدعا
پاسخ:
سلام.
در دسته بندی در مطالب نمی توان کاری کرد چون مطالب به صورت پشت سر هم بر روی صفحه می نشینند.
و اگر اطلاع رسانی شده برای اینکه بدانند که اگر به دین و مقدساتمان توهین شود خدا سریعاً مهر ننگی را بر پیشانیشان در دنیا خواهد زد.
و از نظر لطفتان نسبت به بنده سپاسگزارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی