سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

پشت « سـنگر » ها خوابمان نبرد؛
همیشه امکان ضربه زدن از سـوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایــران اسـلامی هـسـت، حتـــی در بهتــرین شرایط. همیشه کـمیــن دشــمن را در نظـر داشته باشـیم، هوشـیار باشــید. این همـان توصـیه ی امـیــر مؤمنان (ســلام اللّه علیـه) اسـت که فرمود: «و من نام لم ینم عنه» در عرصـه زندگی سیـاسی دچــار خــواب آلــودگی نـشـویـم، در پــشـت « ســنــگر » ها خوابمان نبـرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد.
امـام خامـنـه ای (مد ظله العالی)

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
وصیت شهدا
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

ذکری آسان با آثار و فوایدی شگرف!

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۱ ب.ظ

بنا بر روایات رسیده از ائمه اطهار (ع)، هر یک از اذکار الهی دارای فواید و آثاری منحصر به فرد در دنیا و آخرت می باشد، چنانچه در باب «بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم» آمده است که حضرت محمد (ص) فرموده اند:
 اولین چیزی که قلم به نگارش درآورد،
« بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم » بود، پس هر زمان که می خواهید چیزی بنویسید، در آغاز آن «بسم الله» را بنویسید که بسم الله آغاز و کلید هر کتابی است که از آسمان نازل شده است، همچنین می فرمایند: هنگامی که بنده بگوید: بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم ، خداوند متعال می فرماید: بنده ام با نام من آغاز کرد و بر من سزاوار است که کارهایش را به پایان رسانم (ختم به خیر نمایم) و به احوال او، برکت دهم.

  • فدایی رهبر

نظرات  (۲)

  • امیرحسین(جامانده کربلا)
  • سلام اقا یاسر مطالبت واقعا تغییر کرده خیلی خوب شده ان شالله از این بهتر هم بشه فکر نکنی نامردیم دیگه به وبلاگت سر نمیزنیم سرم خیلی شلوغ بود شرمنده
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام امیرحسین جان.
    شما لطف دارید.
    این چه حرفیه. خوشحالم که باز سر زدید به ما.

    یک کارت برای امام رضا ،مشهد . یک کارت برای امام زمان، مسجد جمکران . یک کارت برای حضرت معصومه،قم .این یکی را خودش برده بود انداخته بود توی ضریح . « چرا دعوت شما را رد کنیم؟ چرا به عروسی شما نیاییم؟ کی بهتر از شما؟ ببین همه آمدیم. شما عزیز ما هستی .» حضرت زهرا آمده بود به خوابش ، درست قبل از عروسی!

    منبع :کتاب ردانی پور از مجموعه کتاب های یادگاران

     

    عروسی بدون گناه!

    لطفا خاطره مراسم ازدواج بدون گناه خود را به آدرس 1shab1000shab@chmail.ir بفرستید تا دیگران آن را بخوانند یا از دوستانتان که چنین مراسمی داشته اند بخواهید که خاطراتشان را بفرستند یا وبلاگ 1shab1000shab.blog.ir  را با نام "1شب 1000شب" لینک بفرمایید تا در این حرکت سهیم باشید.

    به امید عنایت حضرت ولی عصر (عج)

    پاسخ:
    ان شاء الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی