سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

پشت « سـنگر » ها خوابمان نبرد؛
همیشه امکان ضربه زدن از سـوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایــران اسـلامی هـسـت، حتـــی در بهتــرین شرایط. همیشه کـمیــن دشــمن را در نظـر داشته باشـیم، هوشـیار باشــید. این همـان توصـیه ی امـیــر مؤمنان (ســلام اللّه علیـه) اسـت که فرمود: «و من نام لم ینم عنه» در عرصـه زندگی سیـاسی دچــار خــواب آلــودگی نـشـویـم، در پــشـت « ســنــگر » ها خوابمان نبـرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد.
امـام خامـنـه ای (مد ظله العالی)

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
وصیت شهدا
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

 

 

تبیان به نقل از وبلاگ این مجری سیما نوشت: در اجلاس بین المللی بیداری اسلامی مشغول تهیه گزارش بودم. هنگامی که رئیس جمهوری آمد، در راه روی پشتی سالن دکتر ولایتی، ابراهیم جعفری نخست وزیر سابق عراق و شهاب الدین صدر به استقبال رئیس جمهور آمده بودند. ناگهان چشمم به یک مرد لاغر اندام افتاد که کت و شلواری مشکی که معروف است به “کت احمدی نژادی” تنش بود.

قیافه اش خیلی برایم آشنا بود. اما هرچه فکر می کردم یادم نمی آمد تا این که بالاخره فهمیدم این مرد کیست؛ این مرد لاغر اندام همان سرداری است که دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی با شنیدن اسمش لرزه بر اندامشان می افتد: او کسی نبود جز سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران.

اول شک کردم، دویدم طرفش، از جوانی که به نظرم همراه سردار بود و پشت سرش راه می رفت، پرسیدم: “سردار سلیمانی اند دیگه؟” گفت: بله، ناگهان میکروفن من و دوربین تصویربرداری که همراهم بود را دید که یک هو جا خورد و گفت: “نزدیک نشوید و اصلاً فیلم نگیرید”. سریع میکروفن را دادم به تصویربردار و دویدم سمت سردار که داشت از پله ها بالا می رفت. سلام کردم و خودم را معرفی کردم.

چهره محجوبی داشت. جوابم را داد. گفتم: “سردار خیلی دلم می خواد که از شما یه مستند بسازم؛ حیفه که شما گمنام بمونید!” سردار گفت: “دعا کن شهید بشم، اون وقت می تونی مستندت رو بسازی!” گفتم: “نه دیگه؛ همیشه تا شماها شهید میشید میان سراغتون، حیفه گمنام باشید؛ به خدا ما جوونا نیاز داریم به شماها.” سردار خنده ای کرد و در آغوشم گرفت و شروع کرد به بوسیدن و گفت: “تو رو خدا دعا کن شهید بشم، دعا کن شهید بشم!”من دیگر هیچ حرفی برای گفتن نداشتم. سردار رفت با همان چهره محجوب و آرامش. انگار نه انگار که او همان کسی است که پشت خیلی از دشمنان اسلام و ایران را به خاک مالیده است.

من وقتی خوندم اینو خیلی گریه کردم...
الهی دردو بلات بخوره تو سرم حاج قاسم عزیز..

  • فدایی رهبر

نظرات  (۲)

  • امیر ترک یک ترک
  • اللهی:نگهدارشان باش که این ملت مسلمان شیعه مظلوم هستند و نیازمند این دلاوران بی نام و نشان...
  • محمد صادق سهیلی
  • نمیدونم آقا چند تا از این آدم های با همت و غیرت داره
    من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه و منهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر
    پاسخ:
    الله اعلم.
    آقا خودشون می‌دونن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی