سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

پشت « سـنگر » ها خوابمان نبرد؛
همیشه امکان ضربه زدن از سـوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایــران اسـلامی هـسـت، حتـــی در بهتــرین شرایط. همیشه کـمیــن دشــمن را در نظـر داشته باشـیم، هوشـیار باشــید. این همـان توصـیه ی امـیــر مؤمنان (ســلام اللّه علیـه) اسـت که فرمود: «و من نام لم ینم عنه» در عرصـه زندگی سیـاسی دچــار خــواب آلــودگی نـشـویـم، در پــشـت « ســنــگر » ها خوابمان نبـرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد.
امـام خامـنـه ای (مد ظله العالی)

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
وصیت شهدا
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

واکنش فرمانده هوافضای سپاه به نقض حریم هوایی ایران توسط رژیم صهیونیستی : سپاه پاسداران روند تسلیح کرانه باختری را تسریع خواهد کرد/ پهپاد ساقط شده اسرائیلی نیاز به سوختگیری در میانه راه داشته است


سردار حاجی‌زاده از برنامه‌ریزی سپاه پاسداران برای تسریع در روند مسلح کردن کرانه باختری خبر داد.


به گزارش رجانیوز، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران درخصوص تجاوز اخیر پهپادی اسرائیل به فضای ایران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح به این تجاوزگری چه خواهد بود گفت: ما تسلیح کرانه باختری را تسریع خواهیم کرد و حق هرگونه پاسخی را برای خود قائل هستیم.

 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح ما اعم از سپاه و ارتش در بخش های شناسایی و رهگیری در آمادگی کامل به سر می برند و در صورتی که این گونه اقدامات تکرار شود متجاوزان با پاسخ کوبنده ما مواجه خواهند شد.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه روز شنبه یک فروند هواپیمای بدون سرنشین توسط پدافند نیروی هوا فضای سپاه ساقط شد گفت: این هواپیمای بدون سرنشین ساخت رژیم صهیونیستی و از نوع "هرمس" بوده که قادر است تا شعاع 800 کیلومتری عملیات انجام دهد همچنین با یک بار سوخت‌گیری تا 1600 کیلومتر مسافت را طی می‌کند.

 

وی افزود: فاصله بال تا بال این هواپیما 5/5 متر است که نشان می‌دهد از نوع متوسطه می باشد؛ پهپاد ساقط شده مجهز به دو دوربین جلونگر و پهلو نگر است و به دلیل آنکه با هدف جاسوسی طراحی شده امواج رادار را جذب کرده و قابل رهگیری نمی باشد.

 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه ساقط کردن این پهپاد جاسوسی اظهار داشت: پس از اعلام خبر از سوی شبکه یکپارچه پدافند کشوری که مسئولیت آن با ارتش است و رهگیری توسط رادارهای منطقه، این پهپاد جاسوسی با موشک زمین به هوای پدافند نیروی هوا فضای سپاه سرنگون شد.

 

وی با بیان اینکه با توجه به سوخت زیاد و اصابت موشک،این پهپاد، آتش گرفته و منهدم شده است گفت: قطعاتی از این پهپاد به صورت سالم به دست آمده است که در حال تجزیه و تحلیل آن هستیم.

 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه نمونه قبلی این پهپاد در سوریه ساقط شده بود اما این پهپاد از نوع پیشرفته‌تر است تصریح کرد: برد عملیاتی این پهپاد جاسوسی نشان می‌دهد که از سرزمین های اشغالی حرکت نکرده، بلکه مبدا پرواز یکی از کشورهای منطقه بوده است و در این خصوص سرنخ‌هایی به دست آورده‌ایم که در حال بررسی آن هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح ما اعم از سپاه و ارتش در بخش های شناسایی و رهگیری در آمادگی کامل به سر می برند و در صورتی که این گونه اقدامات تکرار شود متجاوزان با پاسخ کوبنده ما مواجه خواهند شد.

  • فدایی رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی