سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

پشت « سـنگر » ها خوابمان نبرد؛
همیشه امکان ضربه زدن از سـوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایــران اسـلامی هـسـت، حتـــی در بهتــرین شرایط. همیشه کـمیــن دشــمن را در نظـر داشته باشـیم، هوشـیار باشــید. این همـان توصـیه ی امـیــر مؤمنان (ســلام اللّه علیـه) اسـت که فرمود: «و من نام لم ینم عنه» در عرصـه زندگی سیـاسی دچــار خــواب آلــودگی نـشـویـم، در پــشـت « ســنــگر » ها خوابمان نبـرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد.
امـام خامـنـه ای (مد ظله العالی)

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
وصیت شهدا
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

متاهل ها بخونند.....

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ق.ظ

هیچوﻗﺖ ﺑﻪ ﺯﻧﺖ ﻧﮕﻮ : ﺗﻮ ﮐﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩﯼ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﺮﺩﯼ؟ﺧﺴﺘﮕﯿﺖ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯿﻪ؟

ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻗﯿﻖ ﺗﺮ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯽ ﺭﯾﺰ ﺑﯿﻦ ﺑﺎﺷﯽ !

ﺍﻭ ﻫﯿﭻ ﮐﺎﺭﯼ ﻫﻢ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ ، ﺍﻣﯿﺪﺕ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﯾﻦﺧﺎﻧﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ

  • فدایی رهبر

نظرات  (۶)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
ممنون نظر لطفتونه.
چشب حتماً سر میزنم.
  • اهل حرم،اهل قلم
  • امروز کمی هوایی اربابم
    از صبح دلم گرفته و بی تابم
    تقویم بیاورید ای وای حسین (ع)
    نزدیک محرم است و من در خوابم
    .....
    5روز تا غم رباب
    وبلاگ ب روز رسانی شده
    پاسخ:
    ممنونم.
  • سارا خانومی
  • سلام.خیلی وبلاگ قشنگی دارین......من یک مطلبو کپی کردم..موردی نداره؟
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم.
    موردی نیست.
    سلام! خداقوت...! ممنون بابت مطلب زیباتون...
    با تبادل لینک موافقید؟ --- لطفا اطلاع بدید
    اگر موافقید وب ما رو با اسم: جنجال ها لینک کنید
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم.
  • ««راهـــــ شـــیـــعـــه»»
  • ز اسماعیل جان تا نگذری مانند ابراهیم
     به کعبه رفتنت تنها نماید شاد شیطان را
     کسی کو روز قربان، غیر خود را می کند قربان
     نفهمیده است هرگز معنی و مفهوم قربان را . . .

    عیدتان مبارک

    پاسخ:
    ممنونم.
    عید بر شما هم مبارک.
    اگر دقیق نگاه کنی کار او از کار تو کارتر است
    کار که فقط پول دراوردن نیست ...
    پاسخ:

    دقیقاً

    موافقم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی