سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

پشت « سـنگر » ها خوابمان نبرد؛
همیشه امکان ضربه زدن از سـوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایــران اسـلامی هـسـت، حتـــی در بهتــرین شرایط. همیشه کـمیــن دشــمن را در نظـر داشته باشـیم، هوشـیار باشــید. این همـان توصـیه ی امـیــر مؤمنان (ســلام اللّه علیـه) اسـت که فرمود: «و من نام لم ینم عنه» در عرصـه زندگی سیـاسی دچــار خــواب آلــودگی نـشـویـم، در پــشـت « ســنــگر » ها خوابمان نبـرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد.
امـام خامـنـه ای (مد ظله العالی)

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
وصیت شهدا
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی در پی سخنان گستاخانه علی مطهری

 

جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی در پی سخنان گستاخانه علی مطهری در این دانشگاه تاکید کردند: ظلمی که در فتنه 88 به مردم و نظام شد، فراموش شدنی و تطهیر شدنی نیست.


به گزارش سرّنیوز، جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، صبح امروز و در پی سخنان روز گذشته علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با انتشار بیانیه ای مواضع خود را اعلام کردند.

لازم به توضیح است ظهر روز گذشته، برنامه ای تحت عنوان “تبیین حماسه حسینی” توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی برگزار شد که طی آن علی مطهری فتنه88 را یک اتفاق خوانده بود که برنامه ریزی خاصی نداشته و صراحتا اعلام کرده بود که با نظر رهبری در خصوص حصر سران فتنه مخالف است و این کار ظالمانه است.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم


سپاس فراوان درگاه احدیت را به شکرانه وجود ذی جود امام خامنه ای(حفظه الله) که به حق علم “اسلام ناب محمدی” را با قدرت و صلابت علمداری می کنند و تحت سایه پربرکت شان گذر از فتنه های زمان به سلامت میسر شود.

روز گذشته در جریان برنامه ای که به نام سیدالشهدا(ع) و به کام یزیدیان زمان در دانشگاه فرذوسی برگزار شد، آقای علی مطهری سخنان ناروایی را بر زبان رانده اند که جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی بر خود فرض دانست به نمایندگی از دانشجویان حق طلب، انقلابی و بیدار این دانشگاه، نکاتی را جهت استحضار ایشان و همفکران شان اعلام می دارد:

۱- ظلمی که در جریان فتنه شیطانی ۸۸ بر مردم و نظام جمهوری اسلامی روا شد، فراموش شدنی و تطهیرشدنی نیست گرچه عده ای بخواهند برای نیل به منافع شخصی خود فتنه را یک اتفاق ساده و غیر برنامه ریزی شده جلوه داده و تهمت های سران فتنه را بازگو کنند؛ همانطور که فتنه گران منافع شخصی خود را به پذیرش حقیقت ترجیح دادند و نشان دادند که برای آن ها “ارزش نداشتن صندلی ریاست” فقط در حد یک شعار است.

۲- جریان خزنده ای که در پی تخریب چهره مجلس انقلابی و خبرگان معظم هستند، بدانند که دانشجویان بیدار و عاشق ولایت لحظه ای از رصد تحرکات شان غافل نمی شوند و از حقیقت تا پای جان دفاع می کنند لذا تشکل هایی که با برگزاری چنین برنامه هایی می خواند به زعم خود متفاوت جلوه کنند، مراقب باشند که این خود متفاوت پنداری به بی تفاوتی ها در دانشگاه دامن نزند و بازیچه دست بدخواهان اسلام و انقلاب قرار نگیرند.

۳- شنیدن چنین سخنانی از زبان کسی که سابقاً ارزش هایی همچون جانبازی در راه اسلام و لنقلاب را به سخره گرفته بود، دور از انتظار نبود، اما به عنوان شخصیتی که همه چیزش را از انقلاب، ولایت فقیه، و خون شهیدان دارد، بعید بود.

۴- هر روز که می گذرد بیش تر به فرمایشات و تصمیمات حکیمانه امام مان ایمان پیدا می کنیم که نمونه آن تأکیدات اخیر ایشان خطاب به مسئولین است که فتنه خط قرمز ماست و مسئولان مراقب باشند دچار اشتباه محاسباتی نشوند؛ لذا همگان بدانند که دانشجویان حسینی تا آخرین قطره خون از اسلام، انقلاب و ولی فقیه زمان حمایت می کنند و هرجا لازم باشد جان ناقابل خود را در این راه فدا می کنند و نخواهند گذاشت ظلمی که سران فتنه در سال ۸۸ به اسلام و انقلاب کردند، فراموش و یا تحریف شود.

انقلابا!
مشق هوشیاری به فرزندان بده…

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی

منبع: جادنیوز

لینک خبر: http://sernews.com/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C/%D8%B8%D9%84%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%AA%D9%86%D9%87-88-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D9%88-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%AF-%D8%AA%D8%B7%D9%87%DB%8C%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

  • فدایی رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی