سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

پشت « سـنگر » ها خوابمان نبرد؛
همیشه امکان ضربه زدن از سـوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایــران اسـلامی هـسـت، حتـــی در بهتــرین شرایط. همیشه کـمیــن دشــمن را در نظـر داشته باشـیم، هوشـیار باشــید. این همـان توصـیه ی امـیــر مؤمنان (ســلام اللّه علیـه) اسـت که فرمود: «و من نام لم ینم عنه» در عرصـه زندگی سیـاسی دچــار خــواب آلــودگی نـشـویـم، در پــشـت « ســنــگر » ها خوابمان نبـرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد.
امـام خامـنـه ای (مد ظله العالی)

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
وصیت شهدا
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مردم ایران قدر رهبر خود را بدانند

دوشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۰۸ ب.ظ

 

 

 

به گزارش خبرنگار راهیان نور، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شهابی طلبه اهل کشور افغانستان در گفت‌و‌گو با جهاد‌ رسانه‌ای‌ شهید‌ رهبر گفت: همه‌ ما مدیون شهدا هستیم و فرقی ندارد که در کدام کشور باشیم. ایران نماد شیعه است و کسی که جانش را برای ایران فدا کرده است متعلق به همه ی شیعیان است.

این طلبه افغانی در ادامه به وصیت نامه شهدا اشاره کرد و افزود: یکی از شهدا در وصیت نامه‌اش گفته است: من با خونم اسلام را یاری کرده ام حالا نوبت شماست که با درس خواندن اسلام را یاری کنید. ما نباید کاری کنیم که مدیون شهدا بمانیم با درس خواندن و جهاد علمی حق خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

وی ادامه داد: ما در زندگی خود الگویمان در درجه‌ی اول اهل بیت و قرآن است و شهدا کسانی بودند که سخنان اهل بیت و قرآن را عملی کردند، شهید شعار را تبدیل به عمل کرد و همه‌ ما باید با درس گرفتن از شهدا شعارهای جامعه‌ اسلامی را به عمل تبدیل کنیم.

شهابی در ادامه ضمن بیان نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی گفت: در جهاد افغانستان علیه روسیه مردم افغان ارادت خاصی به امام و رهبری داشتند. زمانی که طلبه‌ی شهید افغان در مبارزه با ازبک‌ها به شهادت رسید دشمن فریاد می زد که ما فرزند خمینی را کشتیم. آنها این شهید را به خاطر اینکه او را از فرزندان امام می‌دانستند به شهادت رساندند.

این طلبه افغانی در پایان افزود: من به عنوان یک افغانی برادرانه به همه‌ دوستان خود در ایران توصیه می کنم که رهبر انقلاب امام خامنه‌ای را تنها نگذارند و از ایشان پیروی کرده و قدر نظام خود را بدانند.

  • فدایی رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی