سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

پشت « سـنگر » ها خوابمان نبرد؛
همیشه امکان ضربه زدن از سـوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایــران اسـلامی هـسـت، حتـــی در بهتــرین شرایط. همیشه کـمیــن دشــمن را در نظـر داشته باشـیم، هوشـیار باشــید. این همـان توصـیه ی امـیــر مؤمنان (ســلام اللّه علیـه) اسـت که فرمود: «و من نام لم ینم عنه» در عرصـه زندگی سیـاسی دچــار خــواب آلــودگی نـشـویـم، در پــشـت « ســنــگر » ها خوابمان نبـرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد.
امـام خامـنـه ای (مد ظله العالی)

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
وصیت شهدا
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دیدار با آسمانی‌ها

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ

سلام
دیروز یه مراسم توپی در معراج شهدا داشتیم کلی صفا کردیم جای همه دوستان خالی.
شهدا عطر و بوی خاصی دارن که آدم رو شیفته خودشون میکنن.
*عکس هم از خودمه*

  • فدایی رهبر

نظرات  (۲)

سلام فدایی رهبر ، خوشا به سعادتت ، درعملیات والفجر 8 بود نزدیک غروب باقایق در یکی ازاسکله های فاو رسیدیم چون هوادرحال تاریک شدن بود به ما اجازه رفتن به خط مقدم وپیوستن به گردان پیاده مورد نظر را ندادند من وهم رزمانم که شتاپ کمک به دیگر رزمندگان را داشتیم گفتم ما آمدیم کمک کنیم نمی توانیم تا صبح صبر کنیم به ماکفتند همین لب اسکله کار زیاد است رزمندگان احتیاط به سلاح و مهمات دارند در اینجا هرمقدار قایق مهمات می آید شما خالی کنید ماخوشحال شدیم و تا نیمه های شب مهمات قایق ها را خالی میکردیم چندساعتی تا اذان صبح نمانده بود به ما گفتند فعلاً استراحت کنید انقدر خسته بودیم همان کنار اسکله روی زمین و خاکها تقریباً در شیب به طرف آب دراز به درازی خوابیدم اذان صبح برای نماز که بیدارشدم بقل دستی ام رابرای نمازصدا کردم ولی هیچ عکس العملی ازخود نشان نداد یک نگاه عمیق تر به دوطرفم کردم دیدم همه لباسها خاکی و صورت خونی است متوجه شدم که شهدا را ازخط مقدم آوردند کنار اسکله تاصبح که هوا روشن می شود با قایق ها به پشت جبهه انتقال دهند و آنجا بود که افسوس خوردم که چرا من یکی ازاین شهدا نیستم و این چند ساعت بنده در بین این شهدا عزیز خوابیده بوده و دراصل من درخواب دنیوی بودم آنها درخواب ابدی آرمیده بودند و همین حس و حال شمارا داشتم ... والسلام
پاسخ:
سلام و درود بر شما یادگاران عرصه مقاومت و مردانگی.
ممنون از خاطره قشنگ و زیبایتان.
دعا کنید تا شهادت در راه خدا و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) نصیبمان گردد.
اللهم الرزقنا توفیق الشهادت
  • دختری از تبار تسنیم ...
  • سلام
    خوش به سعادتتان...
    دلتنگ همچین فضاهایی شدم...
    پاسخ:
    سلام.
    دیروز محفل عالی بود.
    از ساعت 14 تا 20 در کنار شهدا.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی