سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

پشت « سـنگر » ها خوابمان نبرد؛
همیشه امکان ضربه زدن از سـوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایــران اسـلامی هـسـت، حتـــی در بهتــرین شرایط. همیشه کـمیــن دشــمن را در نظـر داشته باشـیم، هوشـیار باشــید. این همـان توصـیه ی امـیــر مؤمنان (ســلام اللّه علیـه) اسـت که فرمود: «و من نام لم ینم عنه» در عرصـه زندگی سیـاسی دچــار خــواب آلــودگی نـشـویـم، در پــشـت « ســنــگر » ها خوابمان نبـرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد.
امـام خامـنـه ای (مد ظله العالی)

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
وصیت شهدا
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

حرمت ارباب را در ماه محرم شکستند....

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ب.ظ

اجرای «اپرای عاشورا» که یکی از تازه‌ترین آثار ارکستر سمفونیک تهران است با تک‌خوانی خواننده زن این گروه تبدیل به حرمت‌شکنی در روزهای محرم‌الحرام انجام شد.

مشخص نیست معاون هنری ارشاد بر اساس کدام آموزه دینی و حجت شرعی دست به تخریب باورها و ارزشهای قاطبه جامعه زده است.

این شب‌ها بی حرمتی به سید و سالاران شهیدان در تالار وحدت در حالی رخ می‌دهد که معتقدین به دیگر ادیان الهی نیز در این ایام احترام و ویژه‌ای قایلند و بر حرمت این ایام تاکید دارند.

علی مرادخانی در حالی به تک خوانی زن در اپرای عاشورا مجوز داده است که بخوبی از احکام شرعی و نظر علما و حساسیت مردم آگاه است. بنظر می‌رسد معاون هنری ارشاد که همواره به حرکت‌های آوانگارد از نوع هنجارشکن و محیرالعقول علاقه دارد این‌بار مرتکب اشتباه بزرگی شده است که قابل بخشش و جبران نیست.

بعد از حاشیه سازی‌های متعدد مرادخانی در ماه‌های گذشته که همواره با سکوت وزیر ارشادهمراه بود باید دید علی جنتی چه پاسخی برای جریحه‌دار کردن اعتقادات مردم توسط معاون هنری‌اش دارد؟

آیا در پیگیری سیاست‌های عطاالله مهاجرانی در معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز هم تریدی وجود دارد؟

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نصیر حیدریان و مدیریت هنری علی رهبری در تالار وحدت از ۲۴ مهرماه همزمان با شب اول محرم آغاز شده و تا ۳۰ مهرماه به مدت ۶ شب ادامه خواهد داشت. تحقیق و بازآفرینی متن اپرای عاشورا توسط بهروز غریب پور و آهنگسازی آن توسط بهزاد عبدی انجام شده و هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

 

 

  • فدایی رهبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی