سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

پشت « سـنگر » ها خوابمان نبرد؛
همیشه امکان ضربه زدن از سـوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایــران اسـلامی هـسـت، حتـــی در بهتــرین شرایط. همیشه کـمیــن دشــمن را در نظـر داشته باشـیم، هوشـیار باشــید. این همـان توصـیه ی امـیــر مؤمنان (ســلام اللّه علیـه) اسـت که فرمود: «و من نام لم ینم عنه» در عرصـه زندگی سیـاسی دچــار خــواب آلــودگی نـشـویـم، در پــشـت « ســنــگر » ها خوابمان نبـرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد.
امـام خامـنـه ای (مد ظله العالی)

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
وصیت شهدا
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

یک سؤال؟

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰ ب.ظ

  • فدایی رهبر

نظرات  (۲)

ممنون از یادآوری :)
پاسخ:
خواهش میکنم

تو بشنوخواهرم ای خواهر گل
که من شرحی دهم از یک تحول
نبردی کردم و گشتم چو پیروز
بسی شد روزگارم به ز دیروز
بدان این را که من دندان پزشکم
از آنچه بوده ام ریزم سرشکم

غریبه کی کجا کاری به من داشت؟

کسی کی قصد آزاری به من داشت؟
حجابم را نمی دیدم نیازی
برادر بود و یک بابای نازی
نمی گشتم جدا از خانواده
سواره بودم و یا که پیاده
ولی وارد به دانشگاه شدم من

چه شد آنجا که بی پروا شدم من
شدم تنها و دیدم مشکلاتی
که گویا بسته هر راه نجاتی
نبودم اهل دنیای مجازی

نمی رفتم سراغ سایت و بازی
زمانی گفت دوست هم کلاسی
تو اینترنت نداری کم کلاسی
به من می گفت زهره کله پوکی
نداری وایبری یا فیس بوکی
به او گفتم اگر یار تو هستم
ببین محتاج این کار نو هستم
به من گفت او،ازت عکسی بگیرم
بدون وقفه یا مکثی بگیرم

منم عاشق که عکس سر برهنه

کنم ظاهر به هر شکلی تو ذهنه

اگر در درس خود کوشش ندارم
علاقه من به این پوشش ندارم
نظر دارم که با این بی حجابی
رژ قرمز بزن با لنز آبی

تعجب کردم و روی لبم مشت
بدندانم گرفتم آن دم انگشت
خداوندا بگو من با که باشم ؟
دورو هرگز نمی خواهم که باشم
شدم مغرور گرچه بی حجابم
پر از زیبایی و رنگ و لعابم
نمی باشم دو رو و صاف هستم
بدور از زشتی و اوصافِ پستم

مسیر و افتخار من همین شد
به لاک و بی حجابی ها عجین شد
پاسخ:
ممنون از شعر زیبایتان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی