سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

پشت « سـنگر » ها خوابمان نبرد؛
همیشه امکان ضربه زدن از سـوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایــران اسـلامی هـسـت، حتـــی در بهتــرین شرایط. همیشه کـمیــن دشــمن را در نظـر داشته باشـیم، هوشـیار باشــید. این همـان توصـیه ی امـیــر مؤمنان (ســلام اللّه علیـه) اسـت که فرمود: «و من نام لم ینم عنه» در عرصـه زندگی سیـاسی دچــار خــواب آلــودگی نـشـویـم، در پــشـت « ســنــگر » ها خوابمان نبـرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد.
امـام خامـنـه ای (مد ظله العالی)

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
وصیت شهدا
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۴
فروردين

  • فدایی رهبر
۲۴
فروردين

  • فدایی رهبر
۲۳
فروردين

  • فدایی رهبر
۲۲
فروردين

منکه خودم ذوق مرگ می شم

  • فدایی رهبر
۲۲
فروردين

  • فدایی رهبر
۲۱
فروردين

  • فدایی رهبر
۲۱
فروردين

کد : 1496
نوع خبر : سیاسی       تاریخ : دوشنبه ۱۸ فروردین - ساعت : '18:50 

 

به گزارش رصد، یک زن چینی در اقدامی عجیب و ناگهانی عصر روز دوشنبه کشف حجاب نموده و به همراه دو فرزند خردسال خود در خیابانهای رشت جولان می داد!!!

مسیرهایی که این زن چینی طی نمود از سبزه میدان رشت تا میدان دفاع مقدس (خیابان لاکانی) بود که متأسفانه برخی افراد سودجو هم از این کار غیر اسلامی وی عکس برداری می نمودند.

در این بین نیز فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان و پرسنل گشت ارشاد رشت سریعا واکنش نشان داده و ضمن برخورد انقلابی و دینی با این هنجارشکنی، پرونده این زن چینی را به مقامات قضایی منتقل نمودند.

لازم به ذکر است که شنیده شده شوهر وی یک تاجر ایرانی بوده که در چین تجارت می کند و برای تعطیلات نوروزی به رشت آمده بودند.

پدیده بدحجابی در جامعه تقریبا از شروع به کار دولت اصلاحات در کشور ایران شکل گرفته و متأسفانه با کم کاری های متولیان فرهنگی در حال رسیدن حد نامطلوبی است به همین دلیل نیاز است که گروه های فرهنگی با گامهای اساسی خود با این پدیده غیر اخلاقی و اسلامی مبارزه فرهنگی کنند.

در استان گیلان هم بعضا هنجار شکنی هایی دیده می شود که موجب ترویج فساد در جامعه خواهد شد.

  • فدایی رهبر
۲۰
فروردين

  • فدایی رهبر
۲۰
فروردين

رهبر انقلاب اسلامی، پیشرفتهای دفاعی و بیوتکنولوژی کشور را نمونه های دیگری از توانایی های استعدادهای جوان کشور برشمردند و تأکید کردند: این روحیه باید در مجموعه سازمان انرژی اتمی حفظ و تقویت شود و این سازمان باید در مورد دستاوردهای علمی خود نیز تعصب داشته باشد.
حضرت آیت الله امام خامنه ای با تأکید بر اینکه مسئولان نیز باید در مورد دستاوردهای هسته ای تعصب داشته باشند، به برخی مطالب در داخل کشور در خصوص هزینه فایده موضوع هسته ای اشاره کردند و گفتند: چنین نگاهی به موضوع هسته ای ساده اندیشانه و ساده لوحانه است زیرا اگر برخی تصور می کنند هزینه دستاوردهای هسته ای، تحریم ها و فشارها بوده است، باید گفت: قبل از بهانه هسته ای نیز، تحریم و فشار بر ضد ایران وجود داشته است.

  • فدایی رهبر
۱۸
فروردين
  • فدایی رهبر
۱۱
فروردين

 

چرا حجابت رو رعایت نمی کنی..... چون هنوز بچه ام و تنها ۱۸ساله امه

 

چرا نماز نمی خونی ....... چون هنوز بچه ام و تنها ۱۸ساله امه

 

چرا بانامحرم حرف می زنی ........چون بچه هستم و تنها ۱۸ساله امه

 

چرا و چون های زیادی

 

ولی یادمان باشد فاطمه هم تنها ۱۸سال داشت

 

 

  • فدایی رهبر