سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

پشت « سـنگر » ها خوابمان نبرد؛
همیشه امکان ضربه زدن از سـوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایــران اسـلامی هـسـت، حتـــی در بهتــرین شرایط. همیشه کـمیــن دشــمن را در نظـر داشته باشـیم، هوشـیار باشــید. این همـان توصـیه ی امـیــر مؤمنان (ســلام اللّه علیـه) اسـت که فرمود: «و من نام لم ینم عنه» در عرصـه زندگی سیـاسی دچــار خــواب آلــودگی نـشـویـم، در پــشـت « ســنــگر » ها خوابمان نبـرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد.
امـام خامـنـه ای (مد ظله العالی)

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
وصیت شهدا
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

ان کسر ظهری...الان کمرم شکست...

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۷ ب.ظ
افسران - ان کسر ظهری...الان کمرم شکست...

 

گفت:رفتم تشیع جنازش دیدم درخونه شون گاردبستن وبازرسی بدنی میکنن گفتم مگه کی میاد گفتن بماند....
کارتم رونشون دادم دیدازاطلاعات سپاه یزدهستم گفت بفرما.....
رفتم ازفرماندشون پرسیدم کی میاد تشیع جنازه که این همه تشکیلات روهم کردین گفت:

سردارحاج قاسم سلیمانی!
گفتم او....
اینجا؟
تواین موقعیت؟
خیلی تعجب کردم ...

بالاخره سرداراومد فکر کردم تشیع میکنه میره ولی نه وایساد نمازخوندن بعد
اومد جلوقبر ماهم گاردحفاظتیش بودیم.
گفت میکروفن ،
بعد شروع کرد زیارت عاشوراخوندن.....

جمله اول راکه خوند دیدم سرشوگذاشته رو تابوت خیلی گریه میکرد.
فکر کردیم جون داده
.بعدخودشو به زور کنترل کردوزیارت را تموم کرد .

ازجمعیت انبوهی که اومده بودن کسی نمیدونست کی داره زیارت عاشورامیخونه وجلوچه خبره؟...
زیارت تموم شد.کفشاشودراورد
بااحترام خیلی زیادی واردقبرشد
گفتن یه عبا
سیدحسن نصرالله هدیه کرده
گرفت پهن کردتوی قبر
.بعد یه پرچم دادنش گفتن ازگنبد امام حسین بچه های سپاه قدس هدیه کردن، گذاشت گوشه ی قبرش....
بعددیدم سردارقاسم سلیمانی یه پلاستیک از توجیبش بیرون اورد ....
تربت بود گفت گذاشته بودم واسه خودم....
ریخت کف قبر....
گفتیم حالا میادبالا...

سردارگفت جنازه روبدین خودم میزارم توقبر
.کفن روگذاشت بعدبایکی ازطلبه های معروف شروع کردتلقین خوندن ....
نیم ساعتی طول کشید....گفتیم حالامیادبالا
....

لحدهاراهم گذاشت.
اومدیم خاک بریزیم گفت خودم میریزم .
شروع کردبامشت خاک ریختن ....
کل قبررابامشت پرکرد.
اومدبالادیدیم دست کمرگرفته میگه الان ان کسرظهری....حالادیگه پشتم شکست....


خاک سپاری سردارسرافرازالله دادی.....
نقل ازبچه های حفاظت اطلاعات سپاه یزد دوستان صمیمی سردار الله دادی

منبع:

http://www.afsaran.ir/link/818819

  • فدایی رهبر

نظرات  (۳)

  • محتاجبدعا
  • سلام وبلاگ این برادربسیجی را دیدم وکارخوبی انجام شده ولی تصاویر ان قابل دیدن نبود وازطرفی امکان اظهار نظر نداشت به نوعی این مطلب به ایشان یاد اوری شود خوب است البته شما هم بدنیست یک مقدار طنز های سیاسی ومذهبی در وبلاکت بیاوری
    پاسخ:
    سلام.
    حتماً به این دوستمان خواهیم گفت.
    ان شاء الله بتوانم در مورد پیشنهادات زیبایتان حرکتی بکنم.
  • محتاجبدعا
  • فدایی  سلام ، احسن احسن ،خداخیردنیا وآخرت به شما بدهد وبا شهدا محشور شوید
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم.
    با دعای شما دوستان عزیز.
    الهی آمین.
    سلام . وبلاگ به همراه مطالب خوبی دارید ممنون میشم اگه به ما هم سر بزنید
    www.ba133.blog.ir
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم.
    بتوانم حتماً سر میزنم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی