سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

"سنگربان" پایگاهی است فرهنگی، در تقابل با تهاجم معاندان داخلی و خارجی

سنگربان

پشت « سـنگر » ها خوابمان نبرد؛
همیشه امکان ضربه زدن از سـوی دشمنان انقلاب و دشمنان ایــران اسـلامی هـسـت، حتـــی در بهتــرین شرایط. همیشه کـمیــن دشــمن را در نظـر داشته باشـیم، هوشـیار باشــید. این همـان توصـیه ی امـیــر مؤمنان (ســلام اللّه علیـه) اسـت که فرمود: «و من نام لم ینم عنه» در عرصـه زندگی سیـاسی دچــار خــواب آلــودگی نـشـویـم، در پــشـت « ســنــگر » ها خوابمان نبـرد. اگر تو خوابت برد، باید بدانی که دشمن ممکن است بیدار باشد.
امـام خامـنـه ای (مد ظله العالی)

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
وصیت شهدا
طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

رزمایش الی بیت‌المقدس زنگ خطری برای اسرائیل است

۱۲۰ گردان بسیج ایران مسجد الاقصی را به کنترل خود درآوردند

گروه بین الملل / حوزه ایران در جهان

94/09/01 - 21:11

شماره: 13940901001632

یک اندیشکده آمریکایی در گزارشی برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس نیروهای بسیج مستضعفین و شبیه سازی‌های صورت گرفته در آن‌را خطرناک برشمرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اندیشکده «کلارین پراجکت» با انتشار تصاویر برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» آن‌را نگران کننده نامید.

اندیشکده مذکور در گزارش خود نوشت: ایران با مشارکت هزاران نیروی خود در رزمایشی مسجد الاقصی را از چنگال اسرائیل خارج ساخت.

بر این اساس، در این رزمایش 120 گردان نیروهای بسیج ایران در رزمایشی که در حوالی شهر قم برگزار شد،  نمونه مسجد الاقصی را تصرف کردند.

از نکات برجسته مورد توجه این اندیشکده که با محوریت بر اخبار ایران یه ویژه فعالیت دارد،  حضور بالگردها، پهپادها منجمله پهپاد «شاهد 121» با بردی معادل 1700 کیلومتر و مداومت پروازی 24 ساعته در این رزمایش بود.

این اندیشکده در ادامه از شبیه سازی‌های دقیق ایران در این رزمایش و بازسازی نمونه مسجد الاقصی و قرار گرفتن آن بر یک کوه و وجود گنبد طلایی آن اشاره کرد.

کلارین پراجکت در خاتمه نوشت: برگزاری این رزمایش به یادآورنده انتشار فیلمی دیگر از ایران در ماه اوت سال جاری است که بر اساس آن هزاران نیروی وفادار به ایران در حومه بیت‌المقدس اشغالی حاضر شدند.

در انتهای این مطلب آمده است: حال آن‌هایی که به نیات خصمانه ایران در قبال اسرائیل و آمریکا شک داشتند باید به آخرین نمایش این کشور به عنوان زنگ خطر نظر بیافکنند.

 

 

  • فدایی رهبر

نظرات  (۱)

  • مجید غفوری
  • سلام مطلب پست میدن تا ما پست بزاریم را در مطالب تصاویر پیشنهادی  تبیان دیدم
    جالب بود
    رفتم لایک کنم دیدم مسدود کردی من را
    اومدم اینجا لایکش را بزنم

    خداوند شما را باصالحین محشور گرداند
    اگر باعث ناراحتی شما شدم حلال کنید
    یا حسین
    metallurgydata
    هستم
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم از نظر لطفتون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی